Csíráztatás

Mivel sok vitamin és ásványianyagot tartalmaz, és mindenhol csak ajánlják, teszt jelleggel vettem 50g csíráztatni való tönkölybúzát. Mielőtt elkezdeném, összegyűjtöttem a fontosabb információkat, forrásokat.

A csíráztatóedény:

"Most egy nagyon egyszerű és olcsó megoldást választottam: fogtam a kamrából egy üres dunsztos üveget, a tetejére gumiztam egy darab szúnyoghálót /de bármilyen légáteresztő anyag megteszi/ és már kész is volt a házi csíráztatóm. A magokat beleteszem az üvegbe, ráteszem a hálót, utána átöblítem a magokat, majd beáztatom és 1-2 óra múlva lecsepegtetem oly módon, hogy a mosogató szárítójára helyezem az üveget fejjel lefele kb. 45 fokos szögben és megvárom, míg a felesleges víz kifolyik az üvegből, utána elfektetem az üveget és kész. Naponta 2-szer öblítem át a magokat, pár nap múlva meg már el is fogyasztjuk. Ezzel a módszerrel eddig még csak sikerélményeim voltak /vannak/, jelenleg is több magot csíráztatok, most nagyon lelkes vagyok, ezt bátran merem ajánlani mindenkinek. Nem kell méregdrága csíráztató." by vem75 at forum.index.hu

Minden egyéb tudnivaló az alábbi linken :-)

Dr. Immun a csíráztatásról


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése